Klantendienst

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Is er toch iets niet duidelijk kan je ons steeds contacteren via het contactformulier.

Garantie

Er word geen garantie gegeven op rollende onderdelen, verkleuring , plastieke delen, zelf geplaatste onderdelen,..

Er is enkel garantie op productiefouten die vast gesteld en gemeld worden via email binnen de 48u van levering.

Wat moet ik doen als er schade is bij levering aan mijn product?

Schade is een zeer vervelende kwestie en wij proberen die steeds te voorkomen. Controleer bij levering steeds uw producten. Is er toch schade door verzending aan uw artikel meld dit dan via email binnen de 48u van levering. Wij verzoeken foto’s mee te sturen in geval van schade door transport zowel van de verpakking en/of van het artikel. Zodat de schade kan beoordeeld worden.

Fabricage fouten?

Als er fabricagefouten worden vastgesteld aan uw geleverd artikel dan meld u dat binnen de 48u via email voorzien van duidelijke foto’s.

Neem steeds zo snel mogelijk contact op

Retourneren (herroepingsrecht)

Het is altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan uw verwachting of wens voldoet. Bij R.M.S. SHOP kunt u binnen 14 kalenderdagen na levering het artikel retourneren ten uwen laste. U brengt ons hiervan op de hoogte via email. U ontvangt van ons een formulier om in te vullen dit kan u samen met het artikel terug sturen naar het adres dat wij u opgeven. Indien uw retourzending voldoet aan de voorwaarden (zie onderstaand), kunt u vervolgens uw geld van uw bestelling terug krijgen niet van de retourkosten.

Voorwaarden voor retourneren:

binnen 14 kalenderdagen na levering;

als het compleet, ongeopend en onbeschadigd is;

als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest;

in de originele verpakking (hier mag niet op geschreven worden);

producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen.

Kosten retourneren

Aan het retour sturen van producten zijn helaas wel kosten gebonden. Deze worden niet door ons vergoed. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendingen. Afhankelijk van het product kunt u deze per Bpost of transportbedrijf naar R.M.S. shop op laten sturen. Deze kosten variëren afhankelijk van het product.

Betalen

Wij accepteren enkel betalingen per overschrijving of via ons betaalsysteem. Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, starten wij met de verwerking van de bestelling.

Afhalen

Wij houden zelf geen voorraad in onze winkel ( Verdaelstraat 89, 3450 Grazen).

Artikelen/ prijzen op de webshop kunnen dus enkel via verzending verkregen worden en niet afgehaald worden.

Bestellen in onze winkel te Grazen is ook steeds mogelijk maar hier gelden de winkelprijzen. Deze goederen zijn dan wel af te halen.

Levertijd

Gemiddelde levertijd is 3 tot 7 werkdagen. Wettelijk maximum vastgelegde levertermijn bedraag 30 dagen. Koerier is Bpost of dhl. Tijdens het afrekenen kan u aangeven waar het artikel mag naar verzonden worden. U hebt de mogelijkheid facturatieadres en verzendadres in te geven.


Over ons

R.M.S.bvba is een garage van nieuwe scooters, occasie scooters en onderdelen voor uw scooter.

U kan bij ons steeds terecht voor al uw herstellingen alle merken.

Deze kunnen binnen gebracht worden tijdens onze openingsuren (di-vr 14u-19u; za 10u-19u).

Via de webshop willen wij onze regio uitbreiden en worden de artikelen bij u thuis geleverd. Ook de prijzen op de webshop zijn democratischer, goedkoper, geen wachttijden en geen verplaatsingen.

Wij verwelkomen u graag!